18 Nisan 2014 Cuma

Uzaklar diye bir yer olsa, ve biz oraya gitsek.

Niyeyse sürekli bir gitme arzusu var bende. Şu işimi de halledeyim, şunu da bitireyim, çekip gideceğim buralardan. Yada canim sıkıldığında, her şeyi yakıp gideceğim diyorum. İsyankar ruh halim ile ortalığı aleve verip gitmek daha cazip geliyor. Hayır aslında daha beter etmek geliyor içimden yakmadan önce. Ama üşeniyorum filan.

Bir yerde gitmeye bile üşeniyorum. Aslında üşenmiyorum, daha çok korkuyorum diyebilirim. Kaçmak ve gitmek arasında ki ince çizgiyi korumaya, bulmaya çalışıyorum. Bak kızım, şimdi gidersen kaçmış olursun doğru düzgün hallet bitir şu isini, yüzleş kendin ile, sonra gidersin. Sanki o zaman mehter takımı eşliğinde büyük bir coşku ile uğurlanıcam. Saçmalık işte. Kaçmayı kendime yakıştıramadığımdan belki de. Bir çok kez topukladım, o ayrı.

Ama canim sıkılmadığında bile, her şeyin iyi gittiğinde, beni alıyor bir gitme duygusu. Otur işte kıçının üstüne, yok illa gideceğim. Bayat düğünlerde, saatlerce hiç masadan kalkmayan, dekorasyon gibi oturan hanim kızlarımıza, mekânı ve davetlileri süzüp inceleyen teyzelerimize hayranım oda ayrı konu. Uhu ile yapıştırsalar beni sandalye ‘ye oturamıyorum öyle yerlerde sabit, ruhum daralıyor alıyor beni bir sıkıntı.

Neyse, konu her şeyin yolunda gittiğinde benim Kristof Kolomb ruh halimin debelleşmesinden idi. Yeni şeyler keşfetmem gerektiğini hissediyorum. Gerçi bende ki şans da Kristof’cuğumdan farklı olmaz. Sen git yeni bir dünya kıtası keşfet ama farkında bile olma. Sonra da otur üzül “Ama ben kısa yoldan Hindistan’a ulaşacaktım yaaa” diye. Belki ‘de hayat böyle bir şey, elindekini anlamadan başka şeyleri kovalamak.

Duramıyorum, sürekli bir gitmem lazım ben gidiyorum ruh hali ile dolaştığım için bir yere aitmişim hissi de yok. Kök de salmıyorum zaten bu sebepten. Kocayı ve çocukları geçtim, kopek alıcam ben yea diye tutturdum ama henüz eve bir yavru kopek gelmiş değil.

Sürekli bir gitme söz konusu ama kimsede adam akıllı ‘hop nereye gidiyorsun’ diye sormaz mi.

Gitmek keyifli, neresi olursa olsun. Çokta gittiğim yok. Aslında hiç fark etmiyor. Düşüncesi bir kere güzel.



Ben yatağıma gideyim bari, iyi geceler dünya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder